// Hello
De Owner

Hai . It's Fatin here , and welcome to my blog :)



Diary About Link Stuff


Big Foots !


CREDIT!


Template: HaniOwn
Big Helped: illy squirrel
Header: Aina
Owner


Miss the old you :\

Someone said that this Fatin Farzana changed a lot . Hmm . Do I ? Em . Tak lah . Mana ada . Fatin tak berubah pun . Cuma Fatin ada banyak masalah je , tu lah sebabnya . I still remember lah gelaran yang kamu panggil dekat Fatin , dan gelaran yang Fatin panggil dekat kamu . Jangan cakap yang Fatin dah lupakan semuanya kay . Sikit pun Fatin tak akan lupa . Serious kay serious . But seriously , sejujurnya , kamu yang sudah berubah . Sangat . Seriously , dah berbulan - bulan Fatin tak chat dengan kamu . Then , you didn't reply my IM huh ? I'm a barbie girl . In a barbie world . Live in the planet barbie . It's horible . OKAY STOP . Stop with the barbie thingy . Honestly , I MISS THE OLD YOU , THE ONE THAT I USED TO TALK TO ! Please , i want the ' old ' you back . I'm begging ya , I'm begging ya , I'm begging ya :'\

For ? Opposite gender .
Capital ? Hm . Clue ?  Capital A to F . Pick one :x